.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دومین یادواره سرداران و 600 شهید نور با سخنراني ضرغامي

رييس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن بيعت مجدد با مقام معظم رهبري، ولايت فقيه و آنچه که امام خميني (ره) به يادگار گذاشتند، بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا، "عزت الله ضرغامي" که روز دوشنبه در يادواره سرداران و 600 شهيد نور در مصلي اين شهرستان سخن مي گفت، افزود: در حاليکه دشمنان تبليغات وسيعي براي به آشوب کشاندن راهپيمايي 22 بهمن امسال انجام داده بودند، حضور گسترده مردم و سخنراني رييس جمهور در اين راهپيمايي باشکوه، تمام آبروي دشمنان را به باد داد.

وي با اشاره به حضور رسانه‌هاي معروف جهان براي پوشش خبري اين راهپيمايي در ميدان آزادي تهران اظهار داشت: خبرنگاران اين شبکه‌ها پس از مشاهده حضور ميليوني و بدون هرگونه حوادث ناگوار در اين اجتماع عظيم، نااميد شدند و برنامه‌هاي خود را که به صورت زنده پخش مي کردند، قطع نمودند.

رييس رسانه ملي انقلاب اسلامي ايران را به رهبري امام راحل بي‌نظير دانست و تصريح کرد: امام خميني با اتحاد مردم سربلندي براي ملت ايران به ارمغان آورد.
وي با بيان اينکه اين نظام با نثار خون هزاران شهيد به‌وجود آمده و امروز نيز با وحدت ملت حفظ شده است، خاطرنشان ساخت: نظام و انقلاب اسلامي ايران فقط با وحدت و يکپارچگي مردم حفظ شده و مي تواند در مقابل دشمنان نيز ايستادگي کند.

ضرغامي برگزاري يادواره شهدا را از ارزش‌هاي معنوي دانست و يادآور شد: شهدا عظمت و افتخار ملت ايران هستند که براي اقتدار و استقلال ايران اسلامي جانشان را هديه کرده‌اند.
مازندران 10 هزار 400 شهيد در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحميلي عليه ايران تقديم اين نظام کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.